toukokuuta 18, 2014

Vintage Stories

En taida olla tyyliltäni ihan Shabby Chic Woman mutta joku minua puhuttelee näissä KappAhlin Vintage Stories malliston vaatteissa. Romanttisuus, eteerisyys ja ylinaisellisuus toimii kyllä omassa garderoobisssani pieninä annoksia. Pakko myös myöntää, että olen joka vuonna ostanut tästä KappAhlin kokoelmasta jonkun yhden jutun - puseron, hameen, jakun, huivin - jota olen sitten asustanut muihin vaatteisiin.

Tämän kevään Vintage Stories by KappaAhl mallistossa vaaleita harsomaisen kauniita ja hauskoilla pitsi- sekä brodyyrisomistuksilla varustettuja puseroita, hameita ja pikkujakkuja oli asustettu vaalealla denimillä. Täytyy kyllä sanoa, että nämä toimivat myös boyfriend farkkujen kanssa.


Muistin, että minulla itselläni on vaalean denim pikkujakku parin vuoden takaa sovitellasi tätä jakkua joten sitä en ostanut itselleni vaikka mieli olisi kyllä tehnyt. Naisellinen leikkaus oli melko chic!



Tähän tyyliin sopii koruiksi oikein hyvin hopea-turkoosi yhdistelmät ja niihinhän olen itse myös ihan hullaantunut. Kotoani löytyy useampikin hopea-turkoosi koru, joista osa aitoja ja osa halpoja pukukoruja. Myös konjakinvärinen nahka sekä kengissä laukuissa tekee myös ryhtiä tähän yltiöromanttisuuteen. Muistin juuri, että pitää kaivaa taas esille yksi ihana konjakin ruskea nahkalaukku kellarin kätköistä :)


Marjon matkaa lähti tällä kertaa tämä runsaalla pitsillä varustettu tunika. Kokeilin sitä juuri farkkujen kanssa ja hyvältä näytti. Pakkaan tässä reissuvaatteita kun olen lähdössä työmatkalle Ruotsiin mutta sinne en taida ihan näin romanttisena mennä. Tunika jää siis odottamaan tulevia menojani.


 Kuva on lainattu KappAhlin omilta nettisivuilta.
'
Vaikka Etelä-Ruotsiin ollaankin menossa ei ihan taida ehtiä rannalle...
Aurinkoista sunnuntaita kaikille....vi ses och hörs :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti